börjat klippa :D <3

tjaa :D<3 Idag har jag äntligen börjat klippa :D guuuuud va roligt <3 imorse när jag vaknade tänkte jag som jag alltid brukar göra att det kommer bli bästa dagen ever.. men som allt annat kan ju inget va perfect så det som började som värdens bästa dag blev snabbt till värdens värsta dag när min pojkvänn kom på att han skulle göra slut med mig :( fast som tur va så blev vi ju tsm igen :D <3 men att inte veta om du kan lite på folk eller inte gör en ju inte på så mycket bättre humör :/ men nu ska inte jag dränka er i mina problem <3
bye<3

Kommentarer
Postat av: sebbe

älskar dig <3<3<3

2012-01-20 @ 19:15:14
Postat av: Anonym

älskar dig också <3<3

2012-01-20 @ 19:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0