:D

pratar med min kille och jag vet att jag kan lita på honom :D jag älskar min pojkvän över allt annat i världen han är den bästa som finns och jag är så otroligt glad för att det är han och mig :D<333 jag skrev i mitt förra inlägg att jag inte visste om jag kunde lita på honom men jag vet att jag kan det nu ^^<3 alla borde få känna det som jag känner nu att det inte inte finns nånn annan i hela världen som kan få dig lyckligare än han/hon kan få dig för det är den känslan jag har varje dag jag vaknar och vet att han är min<3 så älskling förlåt för det förra inlägget det finns ord för hur mycket jag älskar dig hjärtat du är helt enkelt mitt liv och jag litar totalt på dig älskling<3 <3 här kommer en bild av våra ringar :D <3

Kommentarer
Postat av: sebbe<3

aa snart gäller det baby<3<3<3<3

2012-01-23 @ 19:18:43
Postat av: turid <3

jaa älsk<3333

2012-01-23 @ 19:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0