har kul :P

tjaa alla :D sitter med ellen och har as rolig och typ pratar massa skit helt enkelt (min nya inneboare så alla vet) :P medan min pojkvänn håller på och försöker fixa internett xD han är såå duktig (A)<3 annars har jag inte gort så mycket idag utan har vart på skolan HELA DAGEN :D <33333 så har jag haft matte prov och fick sluta kl 2 :D
se encuentra con Elena y hablar mierda tan divertido y amable, simplemente :D mientras que mi novio es y tratar de arreglar Con internet.. Èl es tan talentos :D<3 De lo contrario mucho hoy, pero han estado en la escuela todo el día <33 He tenido un examen de matemáticas y tenía que parar en dos :D <3 <3 <3

despedida<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0