tjatja <3

det blev inte riktigt den hunden vi hade tänkt oss så vi fortsätter kolla eftersom det ska va min förlovnings present fast han har ingen aning om vad hans present blir (A) lite roligt då han inte ens vet att han ska få en ^^<3 annars gör jag inte så mycket <3 sitter hos mormor och pratar med killen på msn :)<3 idag har jag vart i karlstad och fått inlägg i mina skor och köpte nya eftersom dem jag hade tydligen inte var bra för mina fötter :S men aja nu har jag iaf köpt det och det kom på 2348 kr :O <3 imorgon är det dags för skola igen och känner mig verkligen inte peppad för det :/<3 Hmm sitter och funderar på när jag vill ha barn xD asså jag älskar barn och tror jag skulle va klar för det men vet inte riktigt om jag är klar för ett sånt ansvar än :O <3 men vi får se vad jag och min pojkvän kommer fram till :)<3 älskar min kille över allt annat som finns :D<3 han är seriöst det bästa som hänt mig och jag vill inte leva om jag inte har honom <3

puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0